שירה בציבור
עם מוטי דביר

054-4559761


ערבי זמר לאירוע חברה



הייחוד של אירועי חברה הוא הגיבוש והאחדות. ברגע אחד, כל הקירות יורדים, העובדים והמנהלים כולם יחד נרתמים למשימה אחת בגובה העיניים – להשתחרר וליהנות. בין אם מדובר באירוע פעלתני או ערב רגוע עם שירה בציבור, אירוע חברה הינו ערב גיבוש לכל דבר, וכדי שיהיה כזה עליו לספק את המסגרת המתאימה לשחרור.

אז למה ערב שירה בציבור עם מוטי דביר?
מאחר ודרך השירה הכול יוצא החוצה – המסכות יורדות וכולם משתחררים בצוותא. צעירים, מבוגרים – כולם כאחד מצטרפים אל החוויה ומשלבים קולות.

תמיד חשוב להוסיף את האלמנט המפתיע והכיפי, שירים את המוראל והמוטיבציה, יעלה חיוך על השפתיים, ויוביל את הערב לחוויה בלתי נשכחת. דרך השירה בציבור עם מוטי דביר, תוכלו להיחשף לצדדים אחרים של העובדים באירוע חברה בלתי נשכח.

ערב חברה מוצלח הוא תוצר של שבירת שגרה, יציאה מהמסגרת, ודרך השירה לא רק שהצלילים והמוזיקה סוחפים אלא גם הצחוקים וההנאה של המשתתפים. בין אם מישהו מזייף או לא, כל מה שחשוב הוא ההשתתפות – לקיחת החלק בפעילות חברתית קצת שונה ממה שהעובדים מכירים. היציאה למקום שונה, כולם יחד, עם שואו מוזיקלי, אווירה אוטנטית, שירה בציבור יוצרת חוויה ייחודית משלכם ובאווירה כיפית ואינטימית. אם אתם מחפשים מסיבה ישראלית אמתית, לאירוע עסקי בלתי נשכח – שווה לשקול אירוע שירה בציבור שיפתיע גם אתכם.

כל הבדלי גיל, דת ומעמד נבלעים ומטשטשים לשמע השירה, האנרגיות והאחדות במקום. לכולכם מובטחת חוויה בלתי נשכחת!!!

אווירה,אחדות ואנרגיה חיובית ביותר, מובטחת בפעילות הזו עם מוטי דביר.

חדש!! ניתן לשלב מוזיקה לטינית לריקודים.

התקשרו עכשיו לפרטים ולהזמנות.


חזרה לדף הבית
logo בניית אתרים